.!?

Jest miasto, w którym można znaleźć sklep, gdzie na półkach stoją kropki, przecinki, średniki, wykrzykniki, myślniki, cudzysłowy – wszystkie znaki interpunkcyjne.
.!?

(Nie)obecność

Piotr Łazarkiewicz żył szybko, zachłannie, jakby podświadomie czuł, że ma mało czasu. Ktoś napisał: "umarł w biegu". Jego czas był zawsze wypełniony po brzegi, a jednocześnie ci, którzy go znali często podkreślają, że – obcując z nim - mieli poczucie, że zawsze miał dla nich czas. To film opowiedziany z perspektywy jego odejścia, ale nie panegiryk.
(Nie)obecność

3xMiłość

Co dla nas znaczy wiadomość o ciąży w różnych momentach życia? Jaki wpływ ma staż naszego związku, jego ciężar i tajemnice na kształt rozmowy na ten temat?
Trzy sceny pozornie takie same, w rzeczywistości różni je wszystko.
3xMiłość

Akademia Pana Kleksa

Adaś Niezgódka z szarego podwórka trafia do baśniowej Akademii Pana Kleksa. Poznawszy historię zaklętego w ptaka młodego księcia Mateusza wyrusza w podróż w poszukiwaniu mogącego odwrócić zaklęcie, magicznego guzika doktora Paj-Chi-Wo.
Akademia Pana Kleksa

Anahit

Król Vachagan zakochał się w pięknej Abahit. Jednak żeby zdobyć jej miłość, musi stać się kimś więcej niż królem.
Anahit

Artyści

Oryginalny ośmioodcinkowy serial telewizyjny autorstwa twórców teatralnych Moniki Strzępki i Pawła Demirskiego to produkcja Telewizji Polskiej na 250-lecie teatru publicznego w Polsce. Projekt został dofinansowany przez Narodowy Instytut Audiowizualny podległy Ministrowi Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Na ekranie pojawia się plejada wybitnych polskich aktorów wszystkich pokoleń, zarówno teatralnych, jak i filmowych.
Artyści

Bajka

Życie w wiosce krasnoludków reguluje wiszący nad nią ogromny zegar. Jego dzwonienie i tykanie nadaje rytm życiu mieszkańców i okolicznej przyrody. A co, gdy zegar się zepsuje?
Bajka

Begegnung mit Krzysztof Kieslowski (Spotkanie z Krzysztofem Kieślowskim)

Andreas Voigt i Lothar Kompatzki rozmawiają z Krzysztofem Kieślowskim m.in. o powodach, dla których reżyser „Dekalogu” tworzył filmy, o odpowiedzialności dokumentalisty i kamerze jako „bardzo niebezpiecznym narzędziu”.
Begegnung mit Krzysztof Kieslowski (Spotkanie z Krzysztofem Kieślowskim)