Serwis Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji w Polityce prywatności.
AKCEPTUJĘ

FAQ

INFORMACJE O KARNETACH

Karnety można nabyć drogą elektroniczną, poprzez stronę internetową www.system.festiwalgdynia.pl

Kiedy rozpoczyna się internetowa sprzedaż karnetów?
Sprzedaż karnetów rozpoczęła się 24 lipca 2018r.


Do kiedy trwa sprzedaż karnetów?

Sprzedaż karnetów trwa do 14 września 2018 roku włącznie, bądź do wyczerpania puli.


Od kiedy będzie można kupić karnety w kinie?

Od 15 września 2018 roku karnety będą dostępne w sprzedaży w kasach festiwalowych znajdujących się na parterze Centrum Waterfront w Gdyni, ul. Waszyngtona 21 (obiekt, w którym znajduje się Multikino w Gdyni).

Ile kosztuje karnet?
  • Karnet normalny kosztuje: 220 zł.
  • Karnet ulgowy kosztuje: 170 zł

Do czego uprawnia karnet?

Karnet zaprogramowany jest na 34 punkty (1 punkt równa się 1 pokazowi filmowemu), a więc uprawnia do udziału w 30 seansach (według naszych obliczeń to największa możliwa do obejrzenia ilość filmów: 6 dni festiwalu x 5 pokazów dziennie) pod warunkiem dokonania rezerwacji na konkretny seans. Dodatkowe 4 punkty stanowią dla Państwa rezerwę na wypadek nieprzybycia na seans oraz nieodwołania rezerwacji (za które odliczane są 4 punkty). Proszę mieć na uwadze fakt, że każdorazowo za niewykorzystaną rezerwację odliczane są 4 punkty z Państwa konta. Zatem jeśli taka sytuacja zdarzy się kilkukrotnie, może zabraknąć punktów na zobaczenie wszystkich zaplanowanych seansów. Karnet uprawnia do wstępu na pokazy filmowe odbywające się w Multikinie w Gdyni (ul. Waszyngtona 21), w Gdyńskim Centrum Filmowym oraz na Nowej Scenie w Teatrze Muzycznym w Gdyni. 
Karnet nie upoważnia do uczestniczenia w projekcjach odbywających się w Centrum Festiwalowym w Teatrze Muzycznym w Gdyni (Duża Scena). 
Karnet nie upoważnia do wstępu na pokazy oraz konferencje prasowe odbywające się w Kinie Multikino w Gdyni oraz Gdyńskim Centrum Filmowym.

Od kiedy można zrobić rezerwację?

Rezerwację można robić od dnia poprzedzającego projekcję, od godziny 08:30 rano, jednak nie później niż 15 minut przed rozpoczynającym się pokazem. Oto przykład: na seans, który odbywa się 20 września, miejsce będzie można rezerwować już 19 września od godziny 08:30. Wyjątkiem jest pierwszy dzień festiwalu - 17 września. Na ten dzień można rezerwować bilety jedynie tego samego dnia od godziny 08:30. Ma to na celu wyeliminowanie sytuacji, w której już pierwszego dnia wszystkie miejsca będą zarezerwowane. Pozwoli to na spokojne przejrzenie programu festiwalu i podjęcie świadomej decyzji. Należy pamiętać o tym, że posiadając jeden karnet można zrobić maksymalnie jedną rezerwację miejsca na dany pokaz filmowy.

Nie ma również możliwości rezerwacji miejsca na seanse o podobnej godzinie tego samego dnia (np. jeśli 19 września jeden wybrany film rozpoczyna się o godzinie 14:00, a drugi o godzinie 14:15, nie ma możliwości rezerwacji obu seansów).

Co zrobić w przypadku, kiedy chcę pójść na inny film (niż wcześniej zaplanowałem)?

W przypadku, kiedy osoba zdecyduje się pójść na inny film, niż wcześniej zaplanowała, należy odwołać dotychczasową rezerwację i zrobić nową. Można to zrobić najpóźniej 15 minut przed seansem. Jeśli rezerwacja nie zostanie odwołana i osoba nie pojawi się na seansie od liczby punktów na jej koncie na karnecie zostaną odliczone 4 punkty. Dlatego tak ważne jest, by niewykorzystane rezerwacje koniecznie odwołać.


Gdzie mogę odwołać rezerwację?

Rezerwację będzie można odwołać w każdym obiekcie festiwalowym (Teatr Muzyczny, Multikino, Gdyńskie Centrum Filmowe). Będą tam specjalnie do tego celu przygotowane stanowiska komputerowe z dostępem do Internetu. Dodatkowo aplikacja rezerwacji z opcją anulowania działa z każdego komputera lub innego przenośnego urządzenia, posiadającego dostęp do Internetu.


Czy karnet można odstępować?

Karnetu nie można pod żadnym pozorem odstępować. Jest on imienny, przypisany do osoby, która go kupiła. Jest na nim jej imię, nazwisko oraz zdjęcie.


Jak dołączyć zdjęcie do karnetu?

Składając zamówienie na karnet (wcześniej należy być zarejestrowanym na naszej stronie www.festiwalgdynia.pl ) po wypełnieniu danych znajdziecie Państwo przycisk "dołącz zdjęcie do karnetu". Zdjęcie dołącza się do karnetu na tej samej zasadzie, jak dołącza się plik (załącznik) do maila. Aby dodać zdjęcie musi być ono zapisane na dysku. Załączy się ono bezpośrednio do panelu.


Jakie są wymagania co do zdjęcia, które dołącza się do zamówienia na karnet?

Powinno to być aktualne zdjęcie portretowe w pliku o wielkości nieprzekraczającej 2 Mb o minimalnych wymiarach 400 pikseli x 400 pikseli, w formacie png, gif lub jpg. Zdjęcie posłuży do identyfikacji właściciela karnetu. Brak zdjęcia, bądź też zdjęcie uniemożliwiające identyfikację osoby zamawiającej karnet spowoduje unieważnienie zamówienia.


Gdzie i kiedy można odebrać karnet?

Karnet można odbierać od 15 września 2018 roku (od godz. 12.00) w Punkcie Obsługi Uczestnika, znajdującym się na parterze Centrum Waterfront w Gdyni (ul. Waszyngtona 21) - obiekt, w którym znajduje się Multikino w Gdyni; za okazaniem dowodu tożsamości lub innego dokumentu ze zdjęciem.


INFORMACJE O BILETACH


Jakie są rodzaje biletów?
Rodzaje biletów:
  • pojedynczy bilet normalny dostępny w sprzedaży online i kasach festiwalowych,
  • pojedynczy bilet ulgowy dostępny wyłącznie w kasach festiwalowych,
  • bilety grupowe (ulgowe) dla zorganizowanych grup minimum 15-osobowych dostępne w kasach kin po dokonaniu wcześniejszej rezerwacji mailowej (kino@gcf.org.pl),
  • bilety grupowe (normalne) dla zorganizowanych grup minimum 15-osobowych dostępne w kasach kin po dokonaniu wcześniejszej rezerwacji mailowej (kino@gcf.org.pl),
  • pojedynczy bilet na pokazy w ramach sekcji Młode Kino i Konkursu Fabularnych Filmów Krótkometrażowych.

Jak mogę zapłacić za bilet?

Są dwie opcje: kupując bilet przez internetowy system sprzedaży należy wpłacić odpowiednią kwotę w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zamówienia przy użyciu płatności elektronicznej oferowanej na stronie (płatność DotPay) lub zapłacić w kasach festiwalowych, odbierając bilet najwcześniej w przeddzień pokazu.

Czy można zwrócić zakupiony bilet?
Nie, zakupione bilety nie podlegają zwrotowi.


INFORMACJE O AKREDYTACJACH

Istnieją 3 rodzaje akredytacji:
  • AKREDYTACJA OBSERWATORA przeznaczona jest dla osób niezwiązanych zawodowo z branżą filmową i/lub medialną,
  • AKREDYTACJA MEDIALNA przeznaczona jest dla przedstawicieli mediów (radio, prasa, telewizja, Internet) i dla fotoreporterów,
  • AKREDYTACJA BRANŻOWA przeznaczona jest dla przedstawicieli branży filmowej: producentów, dystrybutorów, przedstawicieli instytucji filmowych, reprezentantów wydarzeń filmowych i innych osób związanych z branżą filmową w Polsce i za granicą.

Do czego upoważnia akredytacja?

Każdy rodzaj akredytacji upoważnia do uczestnictwa w pokazach filmowych odbywających się we wszystkich obiektach festiwalowych. Akredytacja - podobnie jak karnet - zaprogramowana jest na 34 punkty. Sposób działania punktów jest taki sam jak w przypadku karnetu.

Jak mogę kupić akredytację?
Sprzedaż akredytacji odbywa się za pośrednictwem strony systemu sprzedaży i rezerwacji miejsc FPFF, dostępnym pod adresem www.system.festiwalgdynia.pl
(UWAGA! Loginy z poprzednich lat nie są już aktywne. Prosimy o ponowne zarejestrowanie się).

Gdzie można odebrać akredytację?
Akredytację można odebrać w Recepcji Festiwalu, znajdującej się w Teatrze Muzycznym (prawe skrzydło budynku, wejście od strony Placu Grunwaldzkiego), za okazaniem dowodu tożsamości lub innego dokumentu ze zdjęciem.

Od kiedy można dokonywać rezerwacji miejsca na wybrany pokaz?
Rezerwacji można dokonywać od dnia poprzedzającego projekcję, od godz. 8.30 rano, jednak nie później niż 15 minut przed rozpoczęciem pokazu. Dla osób posiadających akredytację, wstęp na pokazy filmowe odbywające się na Dużej Scenie Teatru Muzycznego możliwy jest bez konieczności dokonywania rezerwacji miejsca.

Co zrobić w przypadku, kiedy chcę pójść na inny film niż wcześniej zaplanowałem?
Należy odwołać dotychczasową rezerwację i dokonać nowej. Odwołać rezerwację można najpóźniej 15 minut przed seansem. W przypadku nie odwołania rezerwacji i nieprzybycia na seans z konta zostanie odliczona liczba 4 punktów.

Gdzie mogę odwołać rezerwację?
Rezerwację można odwołać w każdym obiekcie festiwalowym (Teatr Muzyczny, Gdyńskie Centrum Filmowe, Multikino) oraz w Hotelu Gdynia przy pomocy specjalnie przygotowanych stanowisk z dostępem do Internetu. Aplikacja rezerwacji z opcją anulowania działa z każdym urządzeniem posiadającym dostęp do Internetu.

Czy karnet/akredytację można odstąpić?
Nie, karnety i akredytacje są imienne, zawierają imię i nazwisko, a także zdjęcie osoby, która nabyła karnet/akredytację.

Jak dołączyć zdjęcie do karnetu/ akredytacji?
Składając zamówienie na karnet i wypełniając swoje dane osobowe, (wcześniej należy zarejestrować się na stronie systemu sprzedaży, który dostępny jest pod adresem www.system.festiwalgdynia.pl) znajdziecie Państwo przycisk "dołącz zdjęcie do karnetu/akredytacji". Zdjęcie dołącza się na tej samej zasadzie, jak załącznik do maila. Istnieje możliwość wyłącznie dodania zdjęcia zapisanego na dysku.

Gdzie odbędą się pokazy filmów 43. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych?
  • Teatr Muzyczny, Plac Grunwaldzki 1,
  • Gdyńskie Centrum Filmowe, Plac Grunwaldzki 2,
  • Multikino, Centrum Waterfront, ul. Waszyngtona 21.